In verband met de nieuwbouw wordt het tijd dat eigenaars een plekje voor hun privéboot gaan regelen. Een enkeling heeft dat al gedaan. Laat via het formulier Opslag privéboten graag weten waar jij voor kiest.
Kom in actie!
- Heb je een eigen plek voor je boot? Fijn, dan hoeven wij geen opslag te zoeken.
- Heb je geen eigen opslag, maar wil je ook niet varen tijdens de verbouwing? Dan kan jouw boot in vaste opslag. Dit is goedkoper.
- Heb je geen eigen opslag en wil je toch graag kunnen varen? Dan kijken we later naar de opties. De kosten hiervoor worden doorberekend.
Zodra er gestart wordt met het afbreken van de botenloodsen, moeten alle boten elders zijn ondergebracht. In het gunstigste geval begint de aannemer in september en kan je boot aan het eind van de winter terug, maar het is handig om met een ruimere periode rekening te houden.
Houd er rekening mee, dat eigen boten tijdens de opslag niet verzekerd zijn via de club; wellicht moet je je eigen verzekering aanpassen. Heb je over de botenmigratie nog vragen of suggesties, schiet dan Joris, Ton, Harm of Marianne hierover aan.
Formulier opslag privéboten
Weet je het nog niet? Vul in ieder geval voor 1 juli 2026 het formulier Opslag privéboten in. Dank!
